I N F O R M A C J A
Zgodnie z nowelizacją Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach od dnia 01 lipca 2013r. organizatorem odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkujących na stałe będzie Gmina Sadowne, która podpisze umowę z firmą wyłonioną w przetargu.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Sadownem przypomina o konieczności rozwiązania z nami umowy do końca maja b.r., ze skutkiem na dzień 30.06.2013r.
Jednocześnie informuje, iż właściciele nieruchomości niezamieszkałych na których prowadzona jest działalność gospodarcza oraz nieruchomości zamieszkałych sezonowo również powinni wypowiedzieć dotychczasową umowę, ze skutkiem na dzień 30.06.2013r. Od dnia 01.07.2013r. obowiązani są do zawarcia umowy na odbiór odpadów komunalnych z firmą uprawnioną do świadczenia usług w zakresie odbioru odpadów na terenie Gminy Sadowne. Wypełnienie obowiązku zawarcia umowy podlega kontroli przez Wójta Gminy Sadowne.
Poniżej zamieszczony został wzór rozwiązania umowy, który należy złożyć do 31.05.2013r. w biurze Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sadownem, przy ul. Kuźnica 1 w godzinach od 08.00 do 16.00, bądź przesłać listownie lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.